WEKO3
アイテム
A corpus-based study of modal verbs in English textbooks for junior high schools used in Japan
https://doi.org/10.14988/00029705
https://doi.org/10.14988/00029705bae5eb5a-9de0-4a59-849d-26c3cc44e859
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
001000650003.pdf (683.2 kB)
|
|
Item type | 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||||
---|---|---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 2023-07-10 | |||||||
タイトル | ||||||||
言語 | en | |||||||
タイトル | A corpus-based study of modal verbs in English textbooks for junior high schools used in Japan | |||||||
言語 | ||||||||
言語 | eng | |||||||
キーワード | ||||||||
主題 | English learning, modal auxiliary verbs, pedagogical corpus | |||||||
資源タイプ | ||||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||||
ID登録 | ||||||||
ID登録 | 10.14988/00029705 | |||||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||||
アクセス権 | ||||||||
アクセス権 | open access | |||||||
アクセス権URI | http://purl.org/coar/access_right/c_abf2 | |||||||
著者 |
Tastuya, Kajiyama
× Tastuya, Kajiyama
|
|||||||
内容記述 | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | Article | |||||||
言語 | en | |||||||
書誌情報 |
en : Doshisha literature 号 65, p. 25-41, 発行日 2022-03-15 |
|||||||
出版者 | ||||||||
言語 | ja | |||||||
出版者 | 同志社大学英文学会 | |||||||
出版者(英) | ||||||||
言語 | en | |||||||
出版者 | English Literary Society of Doshisha University | |||||||
ISSN | ||||||||
収録物識別子タイプ | PISSN | |||||||
収録物識別子 | 0046063X | |||||||
書誌レコードID | ||||||||
収録物識別子タイプ | NCID | |||||||
収録物識別子 | AN00001292 | |||||||
権利者情報 | ||||||||
権利者名 | 同志社大学英文学会 | |||||||
言語 | ja | |||||||
権利者名 | English Literary Society of Doshisha University | |||||||
言語 | en | |||||||
関連サイト | ||||||||
関連タイプ | isFormatOf | |||||||
識別子タイプ | URI | |||||||
関連識別子 | https://doors.doshisha.ac.jp/opac/opac_link/bibid/SB00955625/?lang=0 | |||||||
言語 | ja | |||||||
関連名称 | 掲載刊行物所蔵情報へのリンク / Link to Contents | |||||||
フォーマット | ||||||||
内容記述タイプ | Other | |||||||
内容記述 | application/pdf | |||||||
出版タイプ | ||||||||
出版タイプ | VoR | |||||||
出版タイプResource | http://purl.org/coar/version/c_970fb48d4fbd8a85 | |||||||
日本十進分類法 | ||||||||
主題 | 830.7 |